Digital onboarding af kunder

Hurtig og compliant drift af virksomhed

Strømlin forretningsprocesser ved digitalisering af identitetsstyring

Med digital onboarding af kunder kan din virksomhed indsamle kundedata på en effektiv og centraliseret måde, og det mindsker eventuelle gnidninger under onboardingsprocessen.

Vores partner B-Trust bruges allerede af mere end 110 millioner verden over, hvor finansielle institutioner, offentlige myndigheder og detailvirksomheder får hjælp til at automatisere deres arbejdsgange, forbedre due diligence og forhindre svindel.

Lær B-Trust at kende

B-Trust er som et teknologilag mellem dig og kunden.

Ved brug af elektronisk signatur, avanceret OCR, dokumentdigitalisering og værktøjer til identifikation og validering. Og med et centraliseret og kompatibelt datastyringssystem. Både kunder og organisationer kan nemt interagere og administrere data under onboardingprocessen.

Billedet er brugt med tilladelse fra Scanovate.com

Paradigmet er ved at skifte.
Kundeoplevelsen er en konkurrencefordel.
Vil du blive bagud eller komme ud på toppen?

Find ud af, hvordan digital onboarding kan hjælpe din organisation.

Vigtigste funktioner

Fleksibelt workflow

Fleksibelt workflow

Fleksibelt træk og slip-interface, der kan strømline og standardisere oprettelse og godkendelse af nye produkter.

Avanceret identitetsstyring

Avanceret identitetsstyring

Avancerede onboardingværktøjer, hvor du kan administrere compliance og eventuelle sanktioner gennem hele livscyklussen

Håndtering af compliance

Håndtering af compliance

Administrer kunder, medarbejdere og tredjeparts-compliance fra ét enkelt dashboard.

Markedsplads for API'er

Markedsplads for API'er

Med B-Trust kan du bruge Scanovates egne applikationer og/eller applikationer fra tredjepartsudviklere.

Eksempel på individuel kundeonboarding

Der er en tynd linje mellem korrekt kontrol af en person og samtidig forbedring af kunderejsen.
På den ene side kræver kunderne hurtigere, enklere og mere sikre måder at onboarde på.
På den anden side kræver tilsynsmyndighederne stadig mere af udbyderne af finansielle tjenester.

Så som en finansiel serviceorganisation ønsker man ofte at identificere og klassificere kunderne i risikokategorier.
For at opnå det er det meget almindeligt at have kontroller, der er hardcodede og statiske i forskellige systemer.
Det skaber en meget kompleks rejse, hver gang man forsøger at forbedre kunderejsen.

Det er derfor, B-trust blev udviklet.
For at udfylde hullet mellem at være compliant og give en enklere kunderejse.

Med det enkle drag&drop-interface kan en organisation skabe nye onboarding-processer på få dage.
Du kan derefter oprette forbindelse til en bred vifte af innovative værktøjer som OCR, ansigtsgenkendelse og liveness detection, hvilket forbedrer compliance og kunderejsen.
Den nye bruger kan automatisk tjekkes i forhold til sanktioner/PEP og terroristdatabaser.

Vil du vide mere om, hvordan B-Trust kan hjælpe din virksomhed? Book en demo nu!

Smart Chatbot

Ved at bruge robotbaseret procesautomatisering er ideen om næsten øjeblikkelig opfyldelse af nye kontoåbninger, nye lån eller endda forsikringskrav ikke langt væk.
At indsamle data fra forskellige afdelinger og databaser og arbejde med ældre systemer er nemt for RPA-robotter.

Når RPA sættes sammen med onboardingværktøjer som B-Trust, kan en virksomhed tage sin kundeservice til nye højder, hvor finansielle tjenester er tilgængelige for kunder inden for få minutter – nu behøver de ikke vente dage- eller ugevis.

Vores team af specialister vil meget gerne vise dig disse to fantastiske værktøjer, der kan hjælpe din virksomhed med at opnå en konkurrencefordele samt levere bedre tjenester og spare penge.

Robotisk procesautomatisering og digital onboarding

Vi ved, at onboarding ofte er det første indtryk, en kunde får af en finansiel institution.
Og vi har allerede vist, hvordan processen med at indsamle oplysninger til KYC/KYB kan gøres med så lidt friktion som muligt.

Men mange er ikke klar over den enorme mængde papirarbejde og medarbejderarbejdstimer, der skal til for at åbne en ny konto, starte et nyt lån eller en hvilken som helst service inden for finansverdenen.

Så det store spørgsmål er: Hvordan kan omkostningerne til dokumenthåndtering minimeres?

What is a good Customer Experience
Udfyld formularen for at booke en demo eller stille spørgsmål.
Lad os tage en snak!

Emil Holmberg

Salgschef

RPA, RDA, Compliance and Customer Experience Specialist