End-to-end
kundeserviceløsning

Med vores end-to-end kundeserviceløsning kan I styre alle aspekter af jeres kundeserviceafdeling, når det kommer til compliance, automatisering samt kunde- og agentoplevelser.

En komplet kundeserviceløsning

En komplet løsning skaber tillid og effektivitet

Kombiner det hele og få en end-to-end kundeserviceløsning

Når man arbejder i et kontaktcenter eller callcenter, er der flere applikationer og processer at holde styr på, end det er menneskeligt muligt. Derudover er der også kunder og sager, der skal håndteres samtidig med, at der skal skabes en god og sikker kunde- og agentoplevelse.

For at gøre det nemmere for både kunder og agenter leverer vi en komplet end-to-end kontaktløsning. Løsningen omfatter kundeservice compliance, CXone fra NICE inContact, der er verdens førende cloud-baserede platform til at skabe de bedste kundeoplevelser med alt, hvad dertil hører, samt Real-Time Authentication.

Få GDPR compliance, Interaction Recording, Business Process Automation, Real-Time Authentication, Workforce Management og Interaction Analytics i én samlet løsning fra TM Group.

Klik her for at udfylde vores kontaktformular – så vender vi tilbage til dig snarest med mere info.

Funktioner i CXone fra NICE inContact

Open cloud

Alle funktionerne nedenfor er gemt i en open cloud, og kan derfor tilgås nemt og hurtigt. Det giver jer mulighed for at arbejde, hvor fra det passer jer, så I kan være fleksible, hvis der er brug for det. Jeres data er naturligvis opbevaret sikkert og efter alle forskrifter.

Business Process Automation

Udnyt den bedste AI-drevne integration og kombination af RPA, RDA og kundeselvbetjening. RDA giver jeres agenter adgang til en hurtig og præcis assistent. Med selvbetjening kan jeres kunder betjene sig selv effektivt online. Samtidig automatiserer RPA processer i jeres backend ud fra klart definerede regler.

Interaction Analytics

Med Interaction Analytics kan I analysere enhver kundeinteraktion på tværs af alle kontaktpunkter. I får den indsigt og data, der skal til for at levere perfekte kundeoplevelser hver gang. Desuden får I mulighed for at evaluere jeres agenters performance, så I ved, hvornår der er brug for at styrke deres færdigheder.

Workforce Management

I en travl kundeserviceafdeling kræver effektiv eksekvering mindst lige så effektiv planlægning. Workforce Management gør det muligt for jer både at planlægge og udføre opgaverne i kundeserviceafdelingen til perfektion.

Omnichannel Routing

Omnichannel Routing forbinder jeres agenter med kunderne på enhver kanal og fra enhver enhed. Det er vigtigt at være tilstede der, hvor kunderne forventer det – og ikke mindst at interagere med dem på deres præmisser. De indgående opkald fordeles hurtigt og præcist med hjælp fra Automatic Contact Distributor. Interactive Voice Response og Proactive Outbound er også inkluderet.

Tilføj Real-Time Authentication til løsningen

Real-Time Authentication

Ved at tilføje Real-Time Authentication til jeres end-to-end kundeserviceløsning sparer I tid på hvert opkald, fordi kunden bliver autentificeret via stemmegenkendelse. På den måde slipper I for at irritere kunden med endeløse og tidskrævende sikkerhedsspørgsmål.

Kundeservice compliance funktioner

Disse funktioner kan tilføjes og fjernes, så de passer til jeres behov og virksomhed.

eComms Surveillance

Overvåg jeres kundeinteraktioner på tværs af alle kontaktpunkter. Dette inkluderer også avancerede workflow- og detektionsmodeller.

GDPR compliance

Med vores løsning til overholdelse af GDPR er der ingen slinger i valsen, når I håndterer personlige oplysninger.

Optagelse af interaktioner

Optag nemt alle kundeinteraktioner, hvis international eller national lovgivning forpligter jer til det.

Opbevaring af dokumentation

De interaktioner, I har optaget, skal gemmes på en sikker og lettilgængelig måde. Det er intet problem med vores effektive løsning til opbevaring af dokumentation.

Arkivering af compliance

Er I lovmæssigt forpligtede til at opbevare alle compliance-foranstaltninger? Så har vi også en løsning til jer.

Den perfekte end-to-end kundeserviceløsning

Vælg den samlede end-to-end kundeserviceløsning eller skræddersy den, så den passer til jeres virksomheds størrelse og omfang. Uanset hvad I vælger, får I en perfekt løsning, der matcher jeres unikke behov.