Spar tid og få glade kunder

Real-Time Authentication

Slut med endeløse sikkerhedsspørgsmål og adgangskoder

Automatiseret autentificering i realtid

Når jeres kundeservicecenter modtager et indgående opkald fra en kunde, er det afgørende, at kunden får den absolut bedste oplevelse fra første sekund. Det er ikke nemt, når I er nødt til at gennemgå en masse sikkerhedsspørgsmål for at få sikker adgang til kundens konto og personlige oplysninger – og for at bekræfte identiteten på den, der ringer op. Det er her Real-Time Authentication kommer ind i billedet.

TM Group tilbyder jer markedets førende stemmebiometri-løsning fra NICE. På den måde undgår I besværet samtidig med, at I skaber en problemfri kundeoplevelse. Velkommen til Real-Time Authentication verdenen!

Hvad er Real-Time Authentication (RTA)?

Real-Time Authentication (RTA) er en teknologi, der gør det muligt for jeres kundeservicecenter at autentificere og verificere den person, der ringer op, via stemmegenkendelse. Teknologien erstatter de endeløse og irriterende sikkerhedsspørgsmål, som kundeservicemedarbejderen er nødt til at stille kunden. Ud over at give kunden en bedre oplevelse resulterer RTA i hurtigere ekspeditionstid, svære forhold for svindlere og meget andet.

Se en video om RTA fra vores partner, NICE

Fordele ved Real-Time Authentication

Reducering af AHT med 40 sekunder pr. opkald

Reducer Average Handling Time

At implementere RTA i jeres kontakt- eller callcenter hjælper jer med at nå jeres mål for AHT.

Reducering af driftsomkostninger

Øg indtjeningen

Ved at reducere AHT får i færre omkostninger og dermed en forbedret indtjening.

Øget kundetilfredshed og en bedre brandoplevelse

Styrk jeres CSI

CSI er en vigtig KPI for jeres kontakt- eller callcenter. Ved at implementere RTA når I de opsatte mål – og mere til.

Øget produktivitet og medarbejdertrivsel

En god agentoplevelse

RTA er med til at gøre jeres agenter gladere og mere effektive. Det er nøglen til medarbejdertrivsel og et sundt arbejdsmiljø.

Svære forhold for svindlere

Vær compliant og sikker

Svindlere er en evig trussel – men der er ingen, der kan snyde RTA.

Stemmeaftryk på flere kanaler

Brug flere kanaler

Identificer personers stemmeaftryk på alle kanaler.

Kontakt os

Torbjörn Hörberg

Torbjörn er vores ekspert i alt, der omhandler kontaktcentre, callcentre, kundeoplevelser og agentoplevelser.

Tag fat i Torbjörn for en snak om mulighederne og fordelene ved Real-Time Authentication. Udfyld blot formularen ovenfor – så kontakter han jer så hurtigt som muligt.

Relaterede sider