Fordele ved Real-Time Authentication
Reducering af AHT med 40 sekunder pr. opkald
Reducer Average Handling Time
At implementere RTA i jeres kontakt- eller callcenter hjælper jer med at nå jeres mål for AHT.
Reducering af driftsomkostninger
Øg indtjeningen
Ved at reducere AHT får i færre omkostninger og dermed en forbedret indtjening.
Øget kundetilfredshed og en bedre brandoplevelse
Styrk jeres CSI
CSI er en vigtig KPI for jeres kontakt- eller callcenter. Ved at implementere RTA når I de opsatte mål – og mere til.
Øget produktivitet og medarbejdertrivsel
En god agentoplevelse
RTA er med til at gøre jeres agenter gladere og mere effektive. Det er nøglen til medarbejdertrivsel og et sundt arbejdsmiljø.
Svære forhold for svindlere
Vær compliant og sikker
Svindlere er en evig trussel – men der er ingen, der kan snyde RTA.
Stemmeaftryk på flere kanaler
Brug flere kanaler
Identificer personers stemmeaftryk på alle kanaler.