Kontakt- & callcenter løsninger

Automatiser manuelle opgaver, løs opgaver smartere, svar hurtigere, og levér bedre kundeoplevelser med vores kontakt- & callcenter løsninger.

contact & call center solutions illutration

Vores produkter & løsninger til kontakt- & callcenter

Agent Assist - real-time chat & e-mail assistance (Deepdesk)

Vores platform hjælper dine agenter med at skrive op til 50 % hurtigere med automatisk udfyldning af data, så de kan håndtere flere forespørgsler på kortere tid. Få forbedret kundetilfredshed, øget agentproduktivitet og konkurrencefordele.

Forbedr dine kunders oplevelse og opbyg varige relationer. Prøv Deepdesk og arbejd hurtigere, smartere og mere effektivt.

Workforce Management (WFM)

WorkForce Management (WFM) er en applikation, der lader dig forudsige, planlægge, optimere, administrere og analysere din arbejdskraft på ethvert givet tidspunkt. Med AI-baseret WFM sikrer du, at du altid har det rette antal agenter og de nødvendige færdigheder på gulvet.

WFM er også fantastisk for dine medarbejderes work-life balance.

Communication Recording

Opkaldsoptagelse i kontaktcentre er en vigtig del af mange kontakt- og callcentre. Opkaldsoptagelse bruges både til kvalitetsstyring og compliance – ofte med de to formål, der overlapper og er sammenhængende.

En software til optagelse af opkald skal kunne optage både lyd og skærmaktiviteten, så man får den bedste forståelse af interaktionen mellem agenten og kunden.

Voice Analytics og Transcription

Omdan dine ustrukturerede samtaler til handlingsparate indsigter med stor nøjagtighed på tværs af de nordiske sprog. Skift fra enkelt transskriptioner til flersproget taletransskription inden for den samme samtale.

Vores produkter & løsninger til kontakt- & callcenter

Agent Assist - real-time chat & e-mail assistance (Deepdesk)

Process Automation (RDA, RPA & IVR)

Workforce Management (WFM)

Communication Recording

Voice Analytics og Transcription

Vores partnere

puzzel logo

Skab en enestående agent- og kundeoplevelse

Omnichannel

Optag og overvåg stemme, video, e-mails, chats, finansielle beskeder, handlende og ordrer.

Fleksibel implementering

En skræddersyet løsning, i skyen eller on-premise, privat eller offentligt.

Øget sikkerhed

Datasikkerhed, tilgængelighed, fortrolighed, behandlingsintegritet og fortrolighed.

Drevet af regulering

Udviklet til at understøtte og imødekomme de skiftende reguleringer

Skab en enestående agent- og kundeoplevelse

Omnichannel

Optag og overvåg stemme, video, e-mails, chats, finansielle beskeder, handlende og ordrer.

Fleksibel implementering

En skræddersyet løsning, i skyen eller on-premise, privat eller offentligt.

Øget sikkerhed

Datasikkerhed, tilgængelighed, fortrolighed, behandlingsintegritet og fortrolighed.

Drevet af regulering

Udviklet til at understøtte og imødekomme de skiftende reguleringer

Tal med vores ekspert om vores kontakt- & callcenter løsninger

Emil Holmberg

Sales Director

Emil Holmberg

Kontakt vores ekspert i kontakt- & callcenter løsninger og lær mere om hvordan vi kan hjælpe jeres callcenter.

Benefits and features

Agent Assist (Deepdesk)

» Reducer op til 20% af AHT ved chat

» Skriv op til 50% hurtigere med personlig autoudfyldelse

» Autoflow giver agenterne mulighed for at spare tid på gentagne opgaver

» Skab langvarige relationer direkte fra hjemmesiden eller sociale medier

» Vær i stand til at håndtere flere forespørgsler på kortere tid

» Forbedr kundetilfredsheden og øg agenternes produktivitet 

Process Automation

» Software, der fungerer som en udvidet arbejdsstyrke og personlig assistent

» Strømlin processer

» Omdiriger op til 50% af indgående interaktioner med chatbots eller IVR-løsninger

» Mere tid til menneskelige interaktioner

» Øg effektiviteten og produktiviteten

» Forbedr kundeoplevelser og loyalitet

Workforce Management (WFM)

» En applikation til at forudsige, planlægge, optimere, administrere og analysere din arbejdskraft på ethvert givet tidspunkt

» Identificer præstationshuller med omnichannel-optagelse

» Sørg for enestående kundeoplevelser med coaching realtid til agenter

» Sæt dine kunder op med den rette agent på det rette tidspunkt

» Nøjagtige AI-drevne prognoser, der forudser efterspørgslen

Communication Recording

» Optagelse af telefonopkald, tekst, skærm, video og chat

» Understøttet, integreret og vedligeholdt af et team af eksperter og ingeniører

» Reducer undersøgelsestiden

» Avancerede og proaktive søgealarmer

» Optag, overvåg og analyser alle interaktioner

» Registrer og forebyg potentielle overtrædelser af regler

Voice Analytics og Transcription

» Omdan ustrukturerede samtaler til handlingsparate indsigter

» En teknologi, der forstår flere sprog og fagudtryk i samme sætning som bruger AI til at skabe et resumé af samtalen

» Identificering af non-compliant adfærd

» Transskription i realtid

» Installation og administration af eksperter

Benefits and features

Agent Assist (Deepdesk)

» Reducer op til 20% af AHT ved chat

» Skriv op til 50% hurtigere med personlig autoudfyldelse

» Autoflow giver agenterne mulighed for at spare tid på gentagne opgaver

» Skab langvarige relationer direkte fra hjemmesiden eller sociale medier

» Vær i stand til at håndtere flere forespørgsler på kortere tid

» Forbedr kundetilfredsheden og øg agenternes produktivitet 

Process Automation

» Software, der fungerer som en udvidet arbejdsstyrke og personlig assistent

» Strømlin processer

» Omdiriger op til 50% af indgående interaktioner med chatbots eller IVR-løsninger

» Mere tid til menneskelige interaktioner

» Øg effektiviteten og produktiviteten

» Forbedr kundeoplevelser og loyalitet

Workforce Management (WFM)

» En applikation til at forudsige, planlægge, optimere, administrere og analysere din arbejdskraft på ethvert givet tidspunkt

» Identificer præstationshuller med omnichannel-optagelse

» Sørg for enestående kundeoplevelser med coaching realtid til agenter

» Sæt dine kunder op med den rette agent på det rette tidspunkt

» Nøjagtige AI-drevne prognoser, der forudser efterspørgslen

Communication Recording

» Optagelse af telefonopkald, tekst, skærm, video og chat

» Understøttet, integreret og vedligeholdt af et team af eksperter og ingeniører

» Reducer undersøgelsestiden

» Avancerede og proaktive søgealarmer

» Optag, overvåg og analyser alle interaktioner

» Registrer og forebyg potentielle overtrædelser af regler

Voice Analytics og Transcription

» Omdan ustrukturerede samtaler til handlingsparate indsigter

» En teknologi, der forstår flere sprog og fagudtryk i samme sætning som bruger AI til at skabe et resumé af samtalen

» Identificering af non-compliant adfærd

» Transskription i realtid

» Installation og administration af eksperter

Udfyld formularen hvis du har spørgsmål eller ønsker et møde

Frigør potentialet i dit team, omdan indsigter til resultater og effektiviser servicen med vores kontakt- og callcenter løsninger

Udforsk mere

Læs mere om TM Group

Følg os på LinkedIn

Læs mere om vores andre løsninger