Hjem / Løsninger/ kontakt-og-callcenter-losninger / Automatisering Til Kontaktcentre

Automatisering Til Kontaktcentre

Lad dine agenter udrette mere, og gør dine kunder glade
med avanceret automatisering til callcentre

Er du træt af, at dine agenter på kontaktcentre kører fast af gentagne og repetitive opgaver? Vil du have, at de skal fokusere på at opbygge meningsfulde relationer med dine kunder og gribe muligheder i realtid? Så har vi løsningen til dig.

Overvåget automatisering
(Attended automation, RDA)

Frigør dine agenter fra tidskrævende opgaver, og strømlin processer som aldrig før for fantastisk support.

Uovervåget automatisering
(Unattended Automation, RPA)

RPA er fuldstændig automatiseret og uden krav for menneskelig interaktion. På den måde kan store og rutinemæssige opgaver automatiserer for kundeservicemedarbejdere.

Selvbetjening for kunden
(IVR)

Integrering af selvbetjeningsfunktioner som smarte chatbots eller IVR’er kan transformere dit kontaktcenters operationer samt booste effektivitet og kundetilfredshed.

Fejlfri nøjagtighed og hastighed som aldrig før

Revolutionér dit kontaktcenters effektivitet med overvåget automatisering: Maksimer produktivitet og kundetilfredshed!

Attended Automation (overvåget automatisering) er dit teams robotassistent, der strømliner gentagne og rutinemæssige opgaver og giver fantastisk support. Med Attended Automation kan dine agenter fokusere på opgaver af høj værdi og levere fantastiske kundeoplevelser, mens vores intelligente automatiseringssoftware klarer resten.

Boost dit teams produktivitet, tag kundetilfredshed til et nyt niveau med overvåget automatisering.

Transformation af dit kontaktcenter i dag:
Oplev uforlignelig effektivitet og kundetilfredshed

Lad ikke gentagne og kedelige opgaver trække dig ned

Med uovervåget automatisering (RPA) kan du frigøre agenter fra tidskrævende opgaver og strømline dine processer som aldrig før. Vores banebrydende RPA virker som en udvidet arbejdsstyrke og personlig assistent, der hjælper agenterne med at opnå deres fulde potentiale og samtidig giver fantastiske kundeoplevelser.

Men hvad betyder det for din virksomhed? Her er bare nogle få af fordelene ved automatisering:

  • Mere tid til menneskelig interaktion:

  • Øget effektivitet:

  • Forbedret agentproduktivitet

Så hvad venter du på? Prøv Attended Automation i dag, og opdag, hvordan det kan revolutionere driften af dit kontaktcenter.

Kundetilfredshed: Styrken ved selvbetjening med chatbots og IVR til kontaktcenter

Få mere kundetilfredshed, og mindsk arbejdsbyrden med selvbetjente chatbots og IVR

Vidste du, at 91 % af alle kunder foretrækker selvbetjening? Hvis du implementerer løsninger med chatbots eller IVR, kan du mindske ingående interaktioner med op til 50 %. Det frigør en masse værdifuld tid hos dine agente, så de kan håndtere mere komplekse forespørgsler. Du får ikke kun bedre effektivitet hos personalet, men også kundeoplevelsen forbedres med øjeblikkelige svar og uden venten.

Med chatbots og IVR får kunder nem adgang til oplysninger, kan udføre simple opgaver selv og endda foretage køb uden behov for menneskelig interaktion. Det sparer dem tid og kræfter, mens du mindsker arbejdsbyrden og dermed også driftsomkostningerne.

Så hvorfor vente? Implementer selvbetjeningsløsninger som chatbots og IVR allerede, og tag dit kontaktcenter til næste niveau med mere effektivitet og kundetilfredshed!

Kontaktcentereffektivitet: Kan Automatisering Være Dit Hemmelige Våben?

Er du træt af, at dine agenter på kontaktcentre kører fast af gentagne og repetitive opgaver? Vil du have, at de fokuserer mere på opbygning af meningsfulde forhold til kunderne og griber eventuelle muligheder i realtid? Så kan vi nemt hjælpe dig.

Ved automatisering af dit kontaktcenter frigør du agenter fra tidskrævende opgaver, mens du på samme tid strømliner processerne som aldrig før. Vores banebrydende teknologi virker som en udvidet arbejdsstyrke og personlig assistent, så dine agenter kan opnå deres fulde potentiale og give enestående kundeoplevelser.

Men hvad betyder det for din virksomhed? Her er bare nogle få af fordelene ved automatisering:

  • Mere tid til menneskelige interaktioner: Når dine agenter ikke længere er tynget af gentagne opgaver, kan de fokusere på det, de er bedst til – at opbygge relationer til dine kunder. Dette fører til bedre engagement, højere tilfredshed og i sidste ende stærkere loyalitet.

  • Øget effektivitet: Ved automatisering af processer og opgaver kan du fjerne menneskelige fejl og i stedet sikre, at alt kører, som det skal. Du får færre forsinkelser, færre fejl og mere tid til at fokusere på det, der virkelig betyder noget.

  • Forbedret agentproduktivitet: Med overvåget automatisering kan dine agenter opnå deres fulde potentiale og uden problemer påtage sig mere komplekse opgaver. Det giver større arbejdsglæde, højere fastholdelsesrater og i sidste ende et stærkere og mere succesfuldt kontaktcenter.

Så hvad venter du på? Prøv Attended Automation i dag, og opdag, hvordan det kan revolutionere driften af dit kontaktcenter. Du bliver overrasket over, hvad dine agenter kan opnå – og hvor meget mere succes din virksomhed kan få.

Lad os vide, hvis du gerne vil vide mere om automatisering af kontaktcenteret,
og/eller hvis du gerne vil booke en demo.

Hvis du leder efter en løsning, der kan registrere al kommunikation – både elektronisk og audio på tværs af hele livscyklussen – så er du kommet til det rette sted!

Tal med en ekspert

Emil Holmberg

Sales Director

Lad vores team af eksperter hjælpe med at løse udfordringerne i jeres virksomhed. Vi viser jer, hvordan moderne teknologi kan hjælpe jeres virksomhed med at skære ned på jeres drifts-, compliance- og risikoomkostninger.

+45 30108772

Hvad er næste skridt?

Kontakt os

Følg os på LinkedIn

Vil du arbejde
sammen med os?