Din kundeoplevelse er den vigtigste forskel mellem dig og dine konkurrenter. Kunderne forventer, at du reagerer hurtigt og effektivt og opfylder deres behov, når de har brug for det.

I det meget krævende miljø, som nutidens kundepleje befinder sig i, fremstår live chat som et af de mest effektive værktøjer i kontaktcenterets arsenal. At kunne håndtere flere chats samtidig og levere fejlfri kundeoplevelser er nøglen til fremtiden for ethvert kontaktcenter.

Hvordan kan din organisation overgå konkurrenterne i et sådant miljø?

Book en demo, og lad os vise dig, hvordan dine agenter
kan reducere AHT med op til 20 %, når de chatter

Business woman TM Group

Styrk dine kontaktcentermedarbejdere

Ifølge  techjury.com, 75% De fleste kunder finder livechat mere tilfredsstillende end andre kanaler.

Med Deepdesk-funktionerne kan du overgå dine kunders forventninger, levere bedre oplevelser og skabe langvarige relationer direkte fra hjemmesiden eller de sociale medier.

Personalized auto complete

Deepdesks AI-drevne assistent får input fra dine historiske data og giver automatiserede forslag med de bedst mulige svar til situationen. Resultaterne bliver bedre, hver gang du interagerer med en ny kunde.

Ved at bruge autofuldførelse samt Deepdesks funktion til automatisk at udfylde navne og andre kundedata kan agenter øge skrivehastigheden med op til 50 %

Book en demo, og lad os vise dig, hvordan dine agenter kan være
op til 50 % hurtigere, når de bruger digitale beskedkanaler.

Auto complete, auto flows og mere

Med Deepdesk kan dine agenter reducere skrivetiden med op til 50% ved hjælp af den smarte autofuldførelse og beskedforslag i realtid. Deepdesk kan lære dine mønstre, og den kan trænes til at foreslå dig de bedste svar på almindelige spørgsmål.

Autoflow giver på den anden side agenterne mulighed for at spare tid på gentagne opgaver, når de løser almindelige problemer som at hjælpe med login eller foretage små ændringer i kundens konto.

Se vores demovideo i venstre side, og lad os inspirere dig med de muligheder, som Deepdesk bringer til dit kontaktcenter.

Lad os vide, hvis du gerne vil vide mere om automatisering af kontaktcenteret,
og/eller hvis du gerne vil booke en demo.

Hvis du leder efter en løsning, der kan registrere al kommunikation – både elektronisk og audio på tværs af hele livscyklussen – så er du kommet til det rette sted!

Kontakt vores ekspert

Frank Søndergaard

Chief Operating Officer

Kontakt vores ekspert

Frank Søndergaard

Chief Operating Officer

Udforsk mere

Kontakt os

Følg os på LinkedIn

Voice Analytics og Transcription