Communication Recording

Communication Recording til optagelse af stemme, tekst, skærm, video og chat

Optagelse af stemme, tekst og video

Et vigtigt aspekt af et vellykket compliance-program er brugen af stemme- og interaktionsoptagelse. Det er afgørende, at du har en risikoforebyggende mekanisme, uanset om der er tale om trading floor, back office eller kontactcentre. Derfor tilbyder TM Group et bredt udvalg af løsninger til registrering af interaktion og kommunikation fra førende teknologileverandører i branchen. Vores løsninger understøttes, integreres og vedligeholdes af et team af compliance-eksperter og ingeniører.

Grundet efterspørgsel og regulatoriske krav, er det afgørende at gennemføre effektive undersøgelser uanset om der er tale om regulatoriske anmodninger eller interne compliance teams.

Communication Recording funktioner og fordele

Communication Recording

Reducer efterforskningstiden

Communication Recording

Avancerede og proaktive søgeadvarsler

Communication Recording

Opdag, overvåg og analysér alle interaktioner

Communication Recording

Opdag og forebyg potentielle lovovertrædelser

Overhold følgende regler

100%

FINRA & MiFID II

On-Premise Communication Recording

On-premise communications recording

Our Communication Recording solutions

Cloud hosted Communication Recording

TM Group UniCloud Er en Unified Communication (UC) omnichannel optagelsesløsning i skyen for Microsoft Teams, Zoom, handelstelefoni og andre aktive optagelsesløsninger.. 

TM Group UniCloud Anvender den markedsførende optagelsesplatform VFC (Verint Financial Compliance) med Microsoft Azures cloud-skalerbarhed, høj tilgængelighed, omkostningseffektivitet og sikkerhedsarkitektur. UniCloud kan alternativt hostes i Telias svenske datacentre med eksisterende forbindelser til førende svenske finansielle institutioner.

Microsoft Teams Recording

Microsoft Teams’ indbyggede optagelse er måske ikke tilstrækkelig

For at sikre, at jeres organisation er klar til tvister, overholdelse af ledelsen, forbrugerbeskyttelse og kan beskytte virksomhedens ansvar – har i brug for en tredjeparts optagelsesløsning

Migration af historiske data

Migration af historiske data fra jeres ældre stemmeoptagelsessystemer til jeres nuværende stemmeoptagelsessystem, så jeres medarbejdere har et enkelt brugerinterface til at søge og afspille alle historiske opkald.

Vigtigste funktioner

  • Enkelt brugerinterface for slutbrugere til at søge og afspille opkald
  • Undgå at vedligeholde ældre systemer
  • Udfas alle ældre servere
  • Administrer fælles datapolitikker (opbevaring, sletning) på tværs af hele dit opkaldsoptagelsessystem (både ældre og nye)
  • Storskala dataeksport til tredjepartssystemer eller i henhold til regulatoriske krav
  • Opbevaring – behold det optagede opkald på dets oprindelige arkiveringssted eller migrer det til et nyt opbevaringsmål (cloud eller on-premises)

TM Group data migration inkluderer

  • Migration fra NICE NTR, NICE Engage, NICE Interaction Management (NIM), NICE Perform, NICE Playback Portal
  • Migration fra bånd
  • Tildeling af ældre opkald til de samme brugere som defineret i det nye system
  • Validering af datafuldstændighed
  • Migration af tidligere forretningsdata
  • Overvågning af processer
  • Endelig rapport
Archiving

Arkivering (Enterprise Storage Platform / WORM platforms)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Migration af historiske data

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Udfyld formularen hvis du har spørgsmål eller ønsker et møde

Kontakt vores ekspert

Frank Søndergaard

Chief Operating Officer

Kontakt vores ekspert

Frank Søndergaard

Chief Operating Officer

Udforsk mere

Kontakt os

Følg os på LinkedIn

Vil du arbejde
sammen med os?