Planlæg og strukturér arbejdsdagen med WFM

Styring af arbejdskraft (WorkForce Management, WFM)

Struktur og engagement

Planlæg og forudsigt med styring af arbejdsstyrken

I et komplekst og travlt kontaktcenter eller callcenter kan det være en udfordring at forudsige kundernes efterspørgsler og planlægge arbejdsstyrken med præcision. Men ikke når du har implementeret workforce management (WFM).

Hvis du gerne vil kunne lave nøjagtige prognoser og planlægge i overensstemmelse hermed, er det et musthave for alle effektivt kundeservicecenter. Hvis dit mål er at have glade, motiverede og loyale agenter, og agenter, der elsker deres job, så har du brug for WFM. Husk på, at glade medarbejdere giver glade kunder.

TM Group giver dig branchens førende løsninger til styring af arbejdskraft. Sammen med vores ekspertise og banebrydende teknologi vil dit kontakt- eller callcenter opleve, at I får markedets mest effektive og glade kundeserviceagenter, der alle som brandambassadører leverer fantastiske kundeoplevelser.

Hvad er WorkForce Management (WFM)?

WorkForce Management (WFM), eller styring af arbejdskraft, lader dig forudsige, planlægge, optimere, administrere og analysere din arbejdsstyrke når som helst. Med AI-baseret WFM har du altid det rette antal agenter med de rette færdigheder på gulvet. WFM er også fantastisk til at skabe balance mellem arbejde og privatliv for dine medarbejdere.

Fordele ved WFM

Prognoser med nøjagtighed

Prognoser med nøjagtighed

Indregn flere metoder, kontaktkanaler, afdelinger og færdighedstyper i dine prognoser og tidsplaner ved hjælp af ML og AI.

Indsigt og rapportering

Indsigt og rapportering

Få synlighed af servicekøer og medarbejdertilslutning i realtid, så du hurtigt kan løse eventuelle problemer.

Motivation og agenterfaring

Motivation og agenterfaring

Få enkle brugerinterfaces og -værktøjer, hvor agenter nemt kan tjekke og styre deres tidsplaner og effektivitet, anmoder om fri, bytter vagter og dele idéer.

Fleksibel implementering

Fleksibel implementering

Få skalering og effektivitet medvirksomhedssoftware, der er tilgængelig på stedet eller i en cloud-konfiguration, så du får optimal fleksibilitet for din forretning.

WorkForce Management-videoer

Empowerment og engagement

Kunderne

En glad kunde

I sidste ende bør kundetilfredshed være din virksomheds fokuspunkt. Med WorkForce Management kommer du meget tættere på en perfekt CSI.

Virksomheden

Fokus på KPI'erne

Med WorkForce Management kan du fokusere på KPI'erne i dit kontakt- eller callcenter og holde supervisors glade.

Agenterne

Agentoplevelse er undervurderet

Det er ret nyt at fokusere på agenterfaring i et kontakt- eller callcenter. Men ikke desto mindre er det utroligt vigtigt. Med WorkForce Management styrker og engagerer du dine agenter til at stræbe efter succes.

Virkelig ROI-resultater fra rigtige WFM-brugere

Virkelige WorkForce Management-kunder derude kan visse disse ROI-resultater efter brug af softwaren. Vi kan ikke nævne navnene, men resultaterne er stadig lige så ægte.

33 % flere interaktioner håndteret med samme ressourcer.

15 % forbedring i agenteffektivitet.

30 % forbedring af overholdelse af tidsplanen.

109 sekunder fjernet fra den gennemsnitlige svarhastighed.

4,2 % stigning i omsætning genereret af kontaktcenter.

500.000 USD sparet ved at tildele tidsplaner baseret på produktivitet.

Kontakt os om WFM

Mere af det samme

Relaterede sider

Autentificering i realtid

Autentificering i realtid

Gå til side

Interaktionsanalyse

Interaktionsanalyse

Gå til side