Løsninger til kontakt- og callcentre

Automatiser manuelle opgaver, løs opgaver smartere, svar hurtigere, og levér bedre kundeoplevelser

Sikr en fantastisk kunde- og agentoplevelse

Strømlin selvbetjening og agentassisterede oplevelser for at øge kundeengagementet. Administrer dit menneskelige og automatiserede personale problemfrit, og udnyt CX-data til at træffe informerede beslutninger.

Ecomms surveillance software

Automatisering (RPA og RDA)

Udvidet arbejdsstyrke, automatisering af komplekse processer, forbedring af agenteffektivitet og kundeoplevelse.

Set of ring binders in the archive

Stemmeanalyse

Registrer alle dine kundeinteraktioner med din organisation, og forvandl dem til reelle og værdifulde indsigter, du kan handle på.

Video conference concept. Telemeeting. Web meeting. Webinar.

Optagelse af kommunikation

Optag medarbejdernes kommunikation med kunder eller internt med henblik på compliance, ansvar eller for at få indsigt.

Ecomms surveillance software

Personalehåndtering (Workforce Management, WFM)

Administrer hele arbejdsstyrke i dit kundeservicecenter med vores løsninger til personalehåndtering.

Set of ring binders in the archive

IVR

Automatiser håndteringen af indgående opkald, og send kunderne videre til det rigtige sted på kunderejsen.

Video conference concept. Telemeeting. Web meeting. Webinar.

Deepdesk

Autofuldførelse og autoflow hjælper dig med at mindske den gennemsnitlige håndteringstid (AHT) med op til 20 %. Sømløs integration og indsigt i realtid.

Set of ring binders in the archive

Opdagelsesmøde

Mød vores CX-guru, og få feedback fra en person med over 15 års erfaring inden for området.

Udnyt dit teams potentiale, omsæt indsigt til resultater, og strømlin serviceleverancen.

Lynhurtige digitale beskeder med Deepdesk

Forbedr dine kunders oplevelse, og opbyg varige relationer med Deepdesk.

Vores platform hjælper dine agenter med at skrive op til 50 % hurtigere med automatisk udfyldning af data, så de kan håndtere flere forespørgsler på kortere tid. Få forbedret kundetilfredshed, øget agentproduktivitet og konkurrencefordele.

Prøv Deepdesk i dag, og arbejd hurtigere, smartere og mere effektivt.

Deepdesk feature overview with overlay@12x
RPA (Robotic Process Automation)

Multiplikatoreffekten og personale - styrken ved at automatisere dit kontaktcenter

Vil du tage dit kontaktcenter til næste niveau? Med vores løsninger til automatisering til kontaktcenter kan dine agenter fokusere på det, der virkelig betyder noget – at opbygge relationer med dine kunder.

Software til automatisering af kontaktcenter fungerer som en udvidet arbejdsstyrke og personlig assistent, der strømliner processer, forbedrer kundeoplevelser og hjælper agenter med at opnå deres fulde potentiale.

Med f.eks. automatiseret assistance sker det hele i realtid, så du kan gribe enhver mulighed og få mest muligt ud af enhver interaktion, og dine agenter vil nyde det:Overvåget automatisering gør fx alt i realtid. Du kan gribe enhver mulighed og få mest muligt ud af enhver interaktion. Det betyder, at dine medarbejdere får:

  • Mere tid til menneskelig interaktion
  • Øget effektivitet og produktivitet
  • Forbedrede kundeoplevelser og loyalitet

Prøv bevogtet automatisering i dag, og se, hvordan det kan revolutionere dit kontaktcenter. Kontakt os nu, og lær mere.

Download NICE Neva E-bog!

NICE Neva Ebook.
Workforce management

Lås op for dit teams potentiale

Lad dine kontaktcenteragenter nå nye højder med vores personalehåndteringssystem.

Forudse efterspørgsmål med AI-drevne prognoser, optimer din arbejdsstyrke, og identificer forskelle i effektivitet med omnichannel-optagelse. Coaching i realtid sikrer, at agenter leverer exceptionelle kundeoplevelser.

Du får øget engagement, effektivitete, produktivitet og kundetilfredshed.

Vent ikke med at frigøre dit teams potentiale – kontakt os nu!

Stop med gætteriet

Gør dine data nyttige, og forvandl indsigt til en bedre kundeoplevelse. Speech analytics hjælper dig med at skabe en datadrevet kultur, der leverer smartere og hurtigere kundeoplevelser.

Brug analyser på alle interaktioner i realtid. Identificere problemer og muligheder, og handl så baseret på data.

Prøv interaktionsanalyse fra NICE allerede nu, og overgå dine kunders forventninger.

Interaction insight customer data insight

Download NICE Neva Discover-brochuren!

NICE Neva Discover RPA RDA
CX Specialist Meeting

CX-specialist

Mød en af vores CX-specialister, og find nye måder at levere fantastiske kundeoplevelser på.

Nogle gange er det godt at have en outsider med over 15 års erfaring i at stå i spidsen for implementering af software til kontaktcentre.

Derfor skal du vælge TM Group som partner til dit kontaktcenter

Partnerskab

TM Group er agnostisk over for løsninger, og vi samarbejder med branchens førende inden for kontaktcentersoftware for at give dig det højeste niveau af værdi, når du implementerer nye teknologier i dit kontaktcenter.

Erfaring

TM Group har over 20 års erfaring med at implementere og supportere teknologiløsninger for nogle af de største virksomheder i Norden.

Færdigheder

Vores rådgivere er dygtige og har et indgående kendskab til de løsninger, vi repræsenterer, og til kontaktcenterbranchen. Og hvis det ikke er nok, har vi nogle af branchens førende tænkere i ryggen, som arbejder sammen med vores partnere.

Vision

Som en virksomhed, der er forpligtet til at fremme hverdagen ved at forbedre forretningen, er det vores opgave at være et skridt foran teknologierne i branchen for at guide vores kunder ind i det rigtige spor af succes.

Lad os tage en snak!

Emil Holmberg

Salgschef

Emil Holmberg TM Group Sales Director

Relaterede artikler

The current query has no posts. Please make sure you have published items matching your query.
The current query has no posts. Please make sure you have published items matching your query.
The current query has no posts. Please make sure you have published items matching your query.