Deepdesk Agent Assist

Kundeoplevelsen er den vigtigste forskel mellem dig og dine konkurrenter. Kunderne forventer, at du reagerer hurtigt og effektivt, så de får deres behov mødt, når de har brug for det.

Nutidens kundeservice er et meget krævende miljø, men livechat er et af de mest powerfulde værktøjer i dit arsenal, når det kommer til kundesupport. Det er yderst vigtigt for alle kontaktcentre at kunne håndtere flere chats på samme tide og levere problemfrie kundeoplevelser.

Hvordan kan din organisation overgå konkurrenterne i et sådant miljø?

Book en demo, og lad os vise dig, hvordan dine agenter kan reducere AHT med op til 20 %, når de chatter.

WorkForce Management - WFM - benefits

Styrk dine kontaktcentermedarbejdere

Ifølge techjury.com finder 75% af kunderne live chat mere tilfredsstillende end andre kanaler, og værdien af en live chat er i gennemsnit 249 dollars.

Med Deepdesk-funktionerne kan du overgå dine kunders forventninger, levere bedre oplevelser og skabe langvarige relationer direkte fra hjemmesiden eller de sociale medier.

Personlig autofuldførelse

Deepdesks hjælp drevet af AI får input fra dine historiske data og giver automatiske forslag til de bedst mulige svar på en lang række situationen. Resultaterne bliver bedre, hver gang du interagerer med en ny kunde.

Ved hjælp af autofuldførelse og Deepdesks evne til automatisk at udfylde navne og andre kundedata, kan agenterne øge skrivehastigheden med op til 50%.

Book en demo, og lad os vise dig, hvordan dine agenter kan være op til 50% hurtigere, når de bruger digitale meddelelseskanaler.

Autocomple, auto flows og meget mere.

Med Deepdesk kan dine agenter reducere skrivetiden med op til 50 % via den smarte automatiske udfyldelse og forslag til beskeder i realtid. Deepdesk lærer dine mønstre at kende og kan dermed trænes til at give dig de bedste forslag på svar, som popper op igen og igen.

Autoflow giver på den anden side agenterne mulighed for at spare tid på gentagne opgaver, når de løser almindelige problemer som at hjælpe med login eller foretage små ændringer i kundens konto.

Se vores demovideo i venstre side, og lad os inspirere dig med de muligheder, som Deepdesk bringer til dit kontaktcenter.

Lad os vide, hvis du vil vide mere om Deepdesk og/eller gerne vil booke en demo.

Emil Holmberg

Salgschef

Emil Holmberg TM Group Sales Director