Planlæg og strukturér arbejdsdagen med WFM
Workforce Management
Struktur og engagement
Planlæg og foretag prognoser med WorkForce Management
I et komplekst og travlt kontaktcenter kan det være en udfordring at forudsige kundernes efterspørgsler og planlægge arbejdsstyrken med præcision. Men ikke når du har implementeret workforce management (WFM).
Hvis du gerne vil kunne lave nøjagtige prognoser og planlægge i overensstemmelse hermed, er det et must have for kundeservicecentre. Hvis dit mål er at have glade, motiverede og loyale agenter, og agenter, der elsker deres job, så har du brug for WFM. Husk på, at glade medarbejdere giver glade kunder.
TM Group tilbyder branchens førende WFM løsninger. Og sammen med vores ekspertise og banebrydende teknologi, vil i kunne opleve høj effektivisering og glade kundeservicemedarbejdere, der alle leverer enestående kundeoplevelser og som vil fremstå som ambassadører for jeres brand.
Hvad er WorkForce Management (WFM)?
WorkForce Management (WFM) er en applikation, der giver dig mulighed for at prognosticere, planlægge, optimere, styre og analysere din arbejdskraft på ethvert givet tidspunkt. Med AI-baseret WFM sikrer du altid, at du har det rette antal agenter og sæt af færdigheder på arbejde. WFM er også fantastisk for work-life balance for dine medarbejdere.
Fordele ved WFM
Prognoser med nøjagtighed
Prognoser med nøjagtighed
Indsigt og rapportering
Indsigt og rapportering
Motivation og agenterfaring
Motivation og agenterfaring
Fleksibel implementering
Fleksibel implementering
WorkForce Management-videoer
Empowerment og engagement
Kunderne
- Lad dine kunder få kontakt med den rette agent på det rigtige tidspunkt.
- Giv kunderne en effektiv, hurtig, præcis og ubesværet oplevelse.
Glade kunder
Virksomheden
- Lad din virksomhed få succes med et fleksibelt kontakt- eller callcenter i verdensklasse.
- Styrk din virksomhed med agilitet og struktur.
Fokus på KPI'erne
Agenterne
- Lad dine agenter få de interaktioner, der egner sig bedste til deres færdigheder.
- Vis dine agenter respekt og giv dem værktøjerne til at få succes.
Agentoplevelse er undervurderet
Virkelig ROI-resultater fra rigtige WFM-brugere
Virkelige WorkForce Management kunder derude kan visse disse ROI-resultater efter brug af softwaren. Vi kan ikke nævne navnene, men resultaterne er stadig lige så ægte.
33 % flere interaktioner håndteret med samme ressourcer.
15 % forbedring i agenteffektivitet.
30 % forbedring af overholdelse af tidsplanen.
109 sekunder fjernet fra den gennemsnitlige svarhastighed.
4,2 % stigning i omsætning genereret af kontaktcenter.
500.000 USD sparet ved at tildele tidsplaner baseret på produktivitet.
Udfyld formularen hvis du har spørgsmål om WMF eller ønsker et møde
Hvis du leder efter en løsning, der kan registrere al kommunikation – både elektronisk og audio på tværs af hele livscyklussen – så er du kommet til det rette sted!
Tal med vores ekspert
Emil Holmberg
Sales Director
Lad vores team af eksperter hjælpe med at løse udfordringerne i jeres virksomhed. Vi viser jer, hvordan moderne teknologi kan hjælpe jeres virksomhed med at skære ned på jeres drifts-, compliance- og risikoomkostninger.
+45 30108772