Planlæg og strukturér arbejdsdagen med WFM

Workforce Management

Struktur og engagement

Planlæg og foretag prognoser med WorkForce Management

I et komplekst og travlt kontaktcenter kan det være en udfordring at forudsige kundernes efterspørgsler og planlægge arbejdsstyrken med præcision. Men ikke når du har implementeret workforce management (WFM).

Hvis du gerne vil kunne lave nøjagtige prognoser og planlægge i overensstemmelse hermed, er det et must have for kundeservicecentre. Hvis dit mål er at have glade, motiverede og loyale agenter, og agenter, der elsker deres job, så har du brug for WFM. Husk på, at glade medarbejdere giver glade kunder.

TM Group tilbyder branchens førende WFM løsninger. Og sammen med vores ekspertise og banebrydende teknologi, vil i kunne opleve høj effektivisering og glade kundeservicemedarbejdere, der alle leverer enestående kundeoplevelser og som vil fremstå som ambassadører for jeres brand.

Hvad er WorkForce Management (WFM)?

WorkForce Management (WFM) er en applikation, der giver dig mulighed for at prognosticere, planlægge, optimere, styre og analysere din arbejdskraft på ethvert givet tidspunkt. Med AI-baseret WFM sikrer du altid, at du har det rette antal agenter og sæt af færdigheder på arbejde. WFM er også fantastisk for work-life balance for dine medarbejdere.

Fordele ved WFM

Prognoser med nøjagtighed

Prognoser med nøjagtighed

Inddrag flere metoder, kontaktkanaler, afdelinger og færdighedstyper i dine prognoser og planlægninger ved hjælp af ML og AI.

Indsigt og rapportering

Indsigt og rapportering

Få synlighed af servicekøer og medarbejdertilslutning i realtid, så du hurtigt kan løse eventuelle problemer.

Motivation og agenterfaring

Motivation og agenterfaring

Få enkle brugerinterfaces og -værktøjer, hvor agenter nemt kan tjekke og styre deres tidsplaner og effektivitet, anmode om fri, bytte vagter og dele idéer.

Fleksibel implementering

Fleksibel implementering

Få skalering og effektivitet med software, der er tilgængelig på on-primise eller i en cloud-konfiguration for optimal forretningsagilitet.

WorkForce Management-videoer

Empowerment og engagement

Kunderne

Glade kunder

I sidste ende bør kundetilfredshed være din virksomheds fokuspunkt. Med WorkForce Management kommer du meget tættere på en perfekt CSI.

Virksomheden

Fokus på KPI'erne

Med WorkForce Management kan du fokusere på KPI'erne i dit kontakt- eller callcenter og holde supervisors glade.

Agenterne

Agentoplevelse er undervurderet

Det er ret nyt at fokusere på agenterfaring i et kontakt- eller callcenter. Men ikke desto mindre er det utroligt vigtigt. Med WorkForce Management styrker og engagerer du dine agenter til at stræbe efter succes.

Virkelig ROI-resultater fra rigtige WFM-brugere

Virkelige WorkForce Management kunder derude kan visse disse ROI-resultater efter brug af softwaren. Vi kan ikke nævne navnene, men resultaterne er stadig lige så ægte.

33 % flere interaktioner håndteret med samme ressourcer.

15 % forbedring i agenteffektivitet.

30 % forbedring af overholdelse af tidsplanen.

109 sekunder fjernet fra den gennemsnitlige svarhastighed.

4,2 % stigning i omsætning genereret af kontaktcenter.

500.000 USD sparet ved at tildele tidsplaner baseret på produktivitet.

Udfyld formularen hvis du har spørgsmål om WMF eller ønsker et møde

Hvis du leder efter en løsning, der kan registrere al kommunikation – både elektronisk og audio på tværs af hele livscyklussen – så er du kommet til det rette sted!

Tal med vores ekspert

Emil Holmberg

Sales Director

Lad vores team af eksperter hjælpe med at løse udfordringerne i jeres virksomhed. Vi viser jer, hvordan moderne teknologi kan hjælpe jeres virksomhed med at skære ned på jeres drifts-, compliance- og risikoomkostninger.

+45 30108772

Hvad er næste skridt?

Kontakt os

Følg os på LinkedIn

Vil du arbejde
sammen med os?