Fuldt automatiseret robotstyret uden menneskelig interaktion

RPA (Robotic Process Automation)

Robotten, du ikke ser, men ved, er der

Overlad rutineopgaverne til RPA-robotten

En kundeservicemedarbejder, der bruger RPA i backoffice, afslutter interaktioner med kunder op til 40 sekunder hurtigere end en agent, der ikke gør.

Minimer den gennemsnitlige håndteringstid pr. kundeinteraktion, og overgå kundens forventning med RPA.

Har vi fanget din opmærksomhed? Kontakt vores automationseksperter, så vi sammen kan kigge på, hvordan RPA kan forbedre din forretning.​

Hvordan virker det?

Robotstyret procesautomatisering, eller Robotic Process Automation, er integreret i skyen eller virksomhedens lokale servere. Den udfører kun tilpassede, udviklede og instruerede opgaver på tværs af bestemte berøringspunkter, uden der er behov for interaktioner fra et menneske for, at det kan køre. Du kan ikke se RPA-robotten, men du ved, at den er der, og du ved, at den gør livet lettere, hurtigere og mere effektivt for kontaktcenteragenter.

Robotics automation process of office business.

Implementeringsprocessen.

Som kunde hos TM Group har du fuld kontrol over processen, og du vælger den RPA-løsning, der passer til dine behov og forretningsstrategi. Processerne kan nemt tilpasses, da de er unikke fra virksomhed til virksomhed. Vi udvikler et tilpasset sæt af automatiserede processer, så du får din ønskede ROI.

Efter implementering kan du enten vælge selv at vedligeholde og videreudvikle RPA’en eller gøre brug af af vores konsulenter. Hvis du vælger at gøre det selv, kan vi hjælpe med at uddanne et ekspertisecenter i din organisation, så du forbliver selvforsynende.

Hvad betyder RPA?

RPA (Robotic Process Automation) er et stykke teknologi, som alle virksomheder kan bruge. Det er især praktisk til større kontaktcentre og callcentre. Den gør brug af maskinlæring (ML), automatisering, artificiel intelligens (AI) og et par manuelle og indledende input fra agenter og udviklere. Derefter hjælper den medarbejdere med at udføre rutinemæssige administrative opgave som fx opslag, kopi/indsæt eller enhver alle andre slags opgaver, der ikke kræver, at et mennesker kigger på det. På den måde sparer de tid, og de kundeservice kan i stedet bruge tid på andre opgaver med mere værdi.

RPA-forklaring i en video

RPA use-case om gennemsnitlig håndteringstid i et kontaktcenter

Nogle fordele ved RPA

Reducer den gennemsnitlige håndteringstid markant

Reducer gennemsnitlig håndteringstid

Når vi implementerer RPA for vores kunder, har vi et solidt fokus på at mindske den gennemsnitlige håndteringstid med øjeblikkelig effekt. Vi forbedrer også alle andre KPI'er i dit kontakt- eller callcenter.

Giv fokus og ressoucer til mere krævende opgaver

Indsats og fokus

RPA fjerner repetitive og kedelige opgaver for agenten, så agenten får mere tid til at fokusere på den faktiske kundeoplevelse.

Boost agentens produktivitet og tilfredshed

Agentoplevelse

Med RPA skal agenten ikke længere udføre de kedelige og tidskrævende opgaver, og det forbedrer uden tvivl den generelle oplevelse for dem.

Digitaliser din virksomhed automatisk

Den digitale forretningsverden

En digital forretning og en agil virksomhed er vigtige i den moderne alder. Med RPA får du begge dele.

Relateret artikel

Sådan mindsker du gennemsnitlig håndteringstid via RPA.

Er den gennemsnitlige håndteringstid for høj i dit kontaktcenter? Vi kan få den gennemsnitlige håndteringstid ned på alle kommunikationskanaler med RPA. Men det kan være svært at komme godt fra start. Lær her, hvordan vores konsulent arbejder.

Kontakt vores RPA-konsulent, og lad os se, hvordan din virksomhed kan udnytte styrken bag robotstyret procesautomatisering.

Emil Holmberg

Salgschef

Emil Holmberg TM Group Sales Director