Fuldt automatiseret robotstyret uden menneskelig interaktion
RPA (Robotic Process Automation)
Robotten, du ikke ser, men ved, er der
Overlad rutineopgaverne til RPA-robotten
En kundeservicemedarbejder, der bruger RPA i backoffice, afslutter interaktioner med kunder op til 40 sekunder hurtigere end en agent, der ikke gør.
Minimer den gennemsnitlige håndteringstid pr. kundeinteraktion, og overgå kundens forventning med RPA.
Har vi fanget din opmærksomhed? Kontakt vores automationseksperter, så vi sammen kan kigge på, hvordan RPA kan forbedre din forretning.
Hvordan virker det?
Robotstyret procesautomatisering, eller Robotic Process Automation, er integreret i skyen eller virksomhedens lokale servere. Den udfører kun tilpassede, udviklede og instruerede opgaver på tværs af bestemte berøringspunkter, uden der er behov for interaktioner fra et menneske for, at det kan køre. Du kan ikke se RPA-robotten, men du ved, at den er der, og du ved, at den gør livet lettere, hurtigere og mere effektivt for kontaktcenteragenter.
Implementeringsprocessen.
Som kunde hos TM Group har du fuld kontrol over processen, og du vælger den RPA-løsning, der passer til dine behov og forretningsstrategi. Processerne kan nemt tilpasses, da de er unikke fra virksomhed til virksomhed. Vi udvikler et tilpasset sæt af automatiserede processer, så du får din ønskede ROI.
Efter implementering kan du enten vælge selv at vedligeholde og videreudvikle RPA’en eller gøre brug af af vores konsulenter. Hvis du vælger at gøre det selv, kan vi hjælpe med at uddanne et ekspertisecenter i din organisation, så du forbliver selvforsynende.
Hvad betyder RPA?
RPA (Robotic Process Automation) er et stykke teknologi, som alle virksomheder kan bruge. Det er især praktisk til større kontaktcentre og callcentre. Den gør brug af maskinlæring (ML), automatisering, artificiel intelligens (AI) og et par manuelle og indledende input fra agenter og udviklere. Derefter hjælper den medarbejdere med at udføre rutinemæssige administrative opgave som fx opslag, kopi/indsæt eller enhver alle andre slags opgaver, der ikke kræver, at et mennesker kigger på det. På den måde sparer de tid, og de kundeservice kan i stedet bruge tid på andre opgaver med mere værdi.
RPA-forklaring i en video
RPA use-case om gennemsnitlig håndteringstid i et kontaktcenter
Nogle fordele ved RPA
Reducer den gennemsnitlige håndteringstid markant
Reducer gennemsnitlig håndteringstid
Giv fokus og ressoucer til mere krævende opgaver
Indsats og fokus
Boost agentens produktivitet og tilfredshed
Agentoplevelse
Digitaliser din virksomhed automatisk
Den digitale forretningsverden
Relateret artikel
Sådan mindsker du gennemsnitlig håndteringstid via RPA.
Er den gennemsnitlige håndteringstid for høj i dit kontaktcenter? Vi kan få den gennemsnitlige håndteringstid ned på alle kommunikationskanaler med RPA. Men det kan være svært at komme godt fra start. Lær her, hvordan vores konsulent arbejder.