Den interaktive robotassistent

RDA (Robotic Desktop Automation)

RDA: Få hjælp af en interaktiv robot

RDA forbedrer agent- og kundeoplevelsen

Får jeres kundeservicemedarbejdere mange indgående opkald? Omkring halvdelen af alle disse opkald kan undgås ved at implementere en RDA-løsning i jeres virksomhed. Robotic Desktop Automation løser de automatiserede opgaver lokalt på agentens desktop – og kun via interaktion med agenten.

RDA giver jeres kundeservicemedarbejdere tid til at håndtere de svære, beslutningskrævende opkald grundigt og effektivt. Det forbedrer både kundens og medarbejderens oplevelse markant.

Vi har allieret os med de bedste i branchen og kan derfor tilbyde jer valget mellem “brilliant”, “magnificent” og “awesome”.

Vores partnere er Jacada, NICE og UiPath.

> Se også vores RPA-løsninger.

Hvad betyder RDA?

RDA (Robotics Desktop Automation) er et stykke teknologi, der implementeres og integreres i en virksomheds systemer. Teknologien fungerer som en assistent, der hjælper agenter i kundeservicecentre eller callcentre. Altid aktiv og klar hjælper RDA-teknologien med rutineopgaver, som den udfører meget hurtigere og mere præcist, end nogen kundeservice- eller callcenter agent. RDA handler altid på baggrund af interaktioner med agenten, i modsætning til RPA, som handler ud fra regler og strukturer – uden menneskelig interaktion.

Video om RDA

RDA forklaret af Jacada – en af vores RDA-partnere

Fordele ved Robotics Desktop Automation

Jeres agenter får direkte og effektiv hjælp

Virtuelle assistenter til alle agenter

Med RDA får jeres kundeservice- eller callcenter agenter deres helt egen virtuelle assistent, som hjælper dem med at udføre opgaverne hurtigere og mere præcist.

Kundetilfredsheden stiger markant

Styrk CSI

Jeres customer satisfaction index er måske noget af det vigtigste, og med RDA kan I tage CSI – og meget andet – til nye højder.

Mere tid til de krævende opgaver

En tidsbesparende løsning

AHT reduceres, og jeres agenter kan fokusere på at skabe en perfekt kundeoplevelse, mens robotten løser andre opgaver.

Produktiviteten i jeres kontakt- eller callcenter stiger

Produktivitet og effektivitet

Det er nøgleordene. Jeres agenter bliver så effektive og produktive som overhovedet muligt samtidig med, at de leverer perfekte kundeoplevelser.

Kontakt os

Torbjörn Hörberg

RDA-ekspert og konsulent

Torbjörn er vores ekspert i alt, der omhandler kontaktcentre, callcentre, kundeoplevelser og agentoplevelser.

Torbjörn har automatiseret store og små processer for virksomheder i alle størrelser – alle med stor ROI.

Tag fat i Torbjörn for en uforpligtende snak. Udfyld blot formularen ovenfor, så vender Torbjörn tilbage så hurtigt som muligt.

Robotten tager sig af rutineopgaver bag kulissen i jeres virksomhed og arbejder efter forudbestemte regler og strukturer. Man ved, den er der – men man ser den aldrig.

Robotic Desktop Automation

Robotten arbejder sammen med og interagerer med et menneske – og udfører kun opgaver efter et ok fra medarbejderen.

Kundeselvbetjening

Giv jeres kunder muligheden for at hjælpe sig selv via en chatbot, IVR etc. Undersøgelser viser, at 91% af kunderne foretrækker selvbetjening, hvis de får muligheden for det. En RPA-integreret selvbetjeningsfunktion kommunikerer i overensstemmelse med jeres brand og letter jeres agenter for 25-50% af de indgående interaktioner.

Udnyt automatiseringens fulde kraft

Ved at integrere RDA får I en stærk og værdifuld automatiseret assistent til jeres kundeservicemedarbejdere – men hvorfor stoppe her?

Hvorfor ikke udnytte automatiseringens fulde kraft med den komplette business process automation-løsning , der omfatter RDA såvel som kundeselvbetjening og RPA.

I processen med at udvikle og integrere RDA i jeres virksomhed kan vi med en minimal indsats fra både jeres og vores side forbinde alle automatiseringsværktøjer og skabe en win-win-win-situation for jeres virksomhed og kunder.